Alla inlägg den 26 december 2011

Av Frida Karlsson - 26 december 2011 10:59

Eller rättare sagt i natt...visste inte riktigt vad jag jag skulle möte på min färd till hästarna den här morgonen, jag förväntade mig allt från strömlöst till okullfallna träd. Så jag tog mig en halvtimmes extra sovmorgon så det inte skulle va allt för mörkt när jag åkte upp!! Jag insåg snabbt att vi inte skulle ha något lyse då alla hus på vägen var kolsvarta eller hade ljus tända!! Väl på skogsvägen gick det bra inga träd över vägen...men väl uppe i stallet så låg det ett rätt över stallplan....

Så nu är lilla hingsthagen tillfälligt ur funktion;)

Jag valde i alla fall o låta hästarna få mat inne dag då jag inte visste hur det såg ut i hagarna samt att det fortfarande blåste så det dånade..jag gissar att ingen var ledsen för det!!

Sen när jag kom upp igen släppte jag ut dom och kollade över resterande hagar som kors i taket var helt felfria....Vilket var mkt mkt skönt!!!  

Så nu väntar vi bara på å få på Lotta en ny sko...den gamla har jag försökt o hitta i två dagar, som o leta efter en nål i en höstack ( nackdelen med stor hage ) Sen ska vi ut och uttnyttja dom mjuka fina vägarna!!


God Fortsättning till er;)


Ovido - Quiz & Flashcards