Alla inlägg under november 2012

Av Frida Karlsson - 17 november 2012 12:43

Att dom enklaste leksakerna är dom bästa..och det stämmer nog väldigt bra både för tvåbenta och fyrbenta...tänk att man kan ha så kul med en vattentunna..


           

Det går ju bra det här....men hur gör man nu???

     

Besvärligt det här....nu börjar nog bli lite arg på den här tunnan ....som inte gör som jag vill!!

           

Jäklarns hur jag än gör så går det inte...nu ska det ta mig tusan gå!!

       

Tjohoo jag klarade det...nu börjar jag om igen;)

Av Frida Karlsson - 12 november 2012 15:35

Hankar vi oss fram...trötta o skitiga med en förhoppning om lite sol varje dag!! Hade några kallare fina dagar men icke sa nicke fick det vara lite fruset..huxflux så blev det +8 och regn och med regn blir det åter lera!!

Man ledsnar rätt så snabbt på skitiga hästar och leriga ben, det är tur att dom är så gulliga o snälla!!


På fronten inte så mycket nytt...förutom att bästa systern fixat en perfekt Fautras...som rutt verkar gilla väldigt mycket så nu blir det åka av!! 

 


Häststatusen är sådan att...Finaste Rut rids och tömkörs ungefär varannandag och utvecklas hela tiden..en mycket klok dam som vi stundtals kallar för Ferdinand, varför håller jag nog för mig själv;) 

 


Lill Ciro växer så det knakar och utvecklas till en väldigt trevlig individ, ska bli mkt spännande o se vad det blir av honom snart är det dags o bli stor o åka o leka med jämnåriga kompisar!!

 


Mammi är nöjd och glad verkar trivas väldigt bra...kanske för att det finns mycket lera o rulla sig i varje dag;)

 


Fie blir bättre o bättre, tömkörs några gånger i veckan så hon får använda huvudet..men hon är även väldigt nöjd med sin nya hage som det äntligen finns lite pyssel i...

  '


Så nu håller vi tummarna för lite trevligare väder, mindre regn och mindre leriga hästar!!


Ovido - Quiz & Flashcards