Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida Karlsson - 14 augusti 2012 19:13

Efter o försökt tjata mig hem så är det bara o inse att det blir en natt till....i väntan på lite provsvar!! Hildan däremot är pigg som en lärka tjoar o hojjar...själv är jag trött och längtar efter min säng, har i alla fall fått dom o ta bort syrgasen sp jag slipper plingmaskinen så förhoppningsvis får man sova lite mer än 3 timmar...

Av Frida Karlsson - 14 augusti 2012 01:35

Vi tog oss en liten tripp med den gula tut tut bilen....sitter ni i ett behandlingsrum och väntar på vad som ska hända härnäst..trollungen sover gott och jag sitter och blr galen på plingmaskinen...men det ska nog bli bra det här

Av Frida Karlsson - 12 augusti 2012 08:27

O bli ompysslad av en liten...och har dom även lite extra o äta på så är det ännu bättre:-)

Av Frida Karlsson - 9 augusti 2012 20:07

I dag tog vi fram linan för o jobba på lite extra...mkt jobbigt tyckte lotta speciellt när jag kom åt henne på mindre volt...men slutet gott nöjd frustande skrittade vi av en lång stund!!
Vi har även börjat stalla in lite smått, går lite efter väderleken det är ingen höjdare o vakna vid 7 och inse att det är 9grader ute och regn.....

Av Frida Karlsson - 8 augusti 2012 16:29

Så gott det går...med inrådan från habläkare befinner vi oss nu på barnakuten och andas o andas lite mer samt får lite syrgas som hjälp!!! Roligare kan man ha det....
Djuren får Holst förbarma sig över....lotta lus skulle ialla fall få en promenad:-)

Av Frida Karlsson - 7 augusti 2012 19:53

I dag tog jag lotta lus på töm..man får vara glad om man hinner med mellan skurarna, ridbanan är mer som en bassäng än en ridbana...perfekt för lotta som inte gärna vill kliva i;) Efter lite övertalning så traskade hon på men något misstänksam och i frågasättande " vad ska det här vara bra för " men tillslut försvann vattenfobin och det gick bra o jobba i alla gångarter!! Nöjd och frustande efter et ok arbetspass....bjuder på en bild dock inte allt för lätt o ta kort samtidigt som man jobbar på...

Och ja jag vet att jag har fått en skäck;)) Men med tanke på alla flugor o skit så kör vi fyrkantsborstning och ben.....

Av Frida Karlsson - 2 augusti 2012 14:53

Av värme och som vilket vi inte är så bortskämda med!!

I dag har vi även haft ridning på schemat och alla tre bänglar tog sig en tur...lurk var snäll o ställde upp!

Av Frida Karlsson - 1 augusti 2012 15:04

Är vi inte alla som tur är....men fy va kallt det ser ut!

Ovido - Quiz & Flashcards