Alla inlägg den 19 december 2011

Av Frida Karlsson - 19 december 2011 20:45

Även om julen står och stampar runt hörnet och det kanske är något försent för önskningar så tänker jag ändå slänga in några...Eller många, om inte så vet jag någon som fyller stort nästa år;)

Så här kommer det....

   

Ett par ridstövlar från Mountain Horse..alternativt Cavallo med dragkedja fram på sidan...

 

Ett par helskodda snygga ridbyxor så jag har någon möjlighet o stanna kvar i sadeln när Lotta far fram..

Ett par snygga dressyrskydd från Veredus...

Sen det bästa åt den bästa..Rambo Optimo


Sen skulle det vara väldigt skönt med en

Värmefilt..och till det behöver man massor av

Böcker givetvis...

Och sen när jag förslappat mig i soffan tillräckligt då är det dags för lite

Träning..en kettelbell är aldrig fel!! Men man måste även se lite snygg ut...

Så lite snygga träningsklädet skulle heller inte va helt fel!!


Så nu vet ni lite mer vad som står på min önskelista...den kan säkert dubblas men förtillfället så är det här vad som står högst på listan!! 

   

   

   

   

   




Ovido - Quiz & Flashcards