Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Karlsson - 31 mars 2012 07:52

Eller inte....jag som hade tänkt mig en utedag men där blev jag rejält blåst!!! Nog för att jag visste att vädret inte skulle va på topp, men så här illa trodde jag inte det skulle bli..som tur är så har jag i´nte bytt däck än, alltid något;)


       

Av Frida Karlsson - 30 mars 2012 18:49

Och inga hästar fick va med på bild i dag....och det betyder lerinpackade hästar;)

Passade på o ta med mig kameran när jag tog en lite längre promenad med Svarten vid dammen...Testade lite färg vs svartvitt...ni får några exempel....Men som sagt jag övar på och ett och annat kort blir ändå ok!! Varsegoda:)


           

Och så några till....


                   


Nu ska jag ta fredag barnledig och allt...ska nog passa på o vila så mycket som möjligt och hänga i stallet!!! Vad ska ni göra?

Av Frida Karlsson - 27 mars 2012 17:10

Varsegod kära syster...får väll lov o bjuda lite på mig själv även om det tar emot....det här var dom mest ok bilderna så du kan ju tänka dig hur resten ser ut...Heffklumpen och Skäggiga damen!!


   

Av Frida Karlsson - 26 mars 2012 20:27

Då bilderna från dagens träning inte går o visa in public så bjuder jag i stället på en glad son med sin älskade bok;)

 

Av Frida Karlsson - 25 mars 2012 17:48

Såhär dagen före Wiegerträning så kände jag att ett litet pass från marken inte kunde va helt fel..så sagt o gjort Lotta Larsson och Heffaklumpen gav sig ut på banan för ett trevligt tömkörningspass...


     


Lotta var nöjd och lyssnade bra..dock kändes hon lite trött..men det var nog antagligen bara jobbigt att få jobba;)) Hunden däremot hade mkt tråkigt...

 

Men efter dagens pass känner jag mig ändå nöjd inför morgondagen....hade en väldigt mjuk Lotta som knappt kändes i handen!!

            En nöjd Lotta och en lika nöjd Heffaklump!!

Av Frida Karlsson - 24 mars 2012 14:46

Strålande vårväder = uteliv och då är det skönt o ha ett stall o hänga vid;)


                     

Av Frida Karlsson - 24 mars 2012 14:25

Stilstudie på hur man fångar en boll....


       

Av Frida Karlsson - 23 mars 2012 20:07

I dag kom jag ihåg o ta med mig kameran när dom fyrbenta skulle ut....anledningen var mest för att det går en stor flock med rådjur strax innan stallet på ungefär 15-20 stycken!! Men självklart så var det bara 5 som gick lite utspritt här och där....Men dom fick va med på bild ändå!!


   


Sen var det en häftig soluppgång bakom stallet och även det fastnade på kameran...vid det här laget var klockan ungefär 6,,

   

Även en hungrig Lotta Larsson fastnade på bild....bortse från den nya ljusbruna stjärnen hon skaffat sig;) Som sällskap hade hon några glatt kvittrande fåglar!!!..

   

I morrn hoppas jag på ytterliggare en dag med stråland sol....för Lotta ska få jobba lite på banan och kameran vill va med;)

Ovido - Quiz & Flashcards