Alla inlägg under februari 2012

Av Frida Karlsson - 4 februari 2012 22:15

Kallt kallt kallt är bara förnamnet....min barnlediga helg som skulle ägnas åt ridning och annat trevligt gick om intet, då man inte kan vara ute utan o mer eller mindre frysa arschlet av sig!!!

Och som regel rider jag inte om det är mer än -10, inte värt o frysa sönder både händer och fötter längre. Annat var det när man var mindre då red man till och med i -20 utan vantar...vi måste ha varit galna!!


Detta innebär att hästarna får vara inne lite längre på morgonen och gå in lite tidigare än vanligt...Men Lotta hon är nöjd bara hon har lite mat o äta på!! Samt tjocka sköna täcken......Men i mitten på veckan verkar det i alla fall som det ska vända igen och det hoppas jag verkligen för nästa måndag är det dags för Wiegerträning igen och jag kan lova att är det -15 eller mer då stannar jag hemma under täcket!!


 



Ovido - Quiz & Flashcards