Alla inlägg den 8 december 2011

Av Frida Karlsson - 8 december 2011 19:58

Äntligen blev det en helt underbar förvinterdag kan man väll säga då det inte kommit sådär jättemycket snö!! Men med strålande sol och -3 kan man inte bli mer än barnsligt glad...Så efter att barn åkt och blivit lämnade på respektive dagis/skola så tog jag med mig Svarten ut på en rejälpromenad...passade även på o gå förbi dom fyrbenta så dom kunde få lite mat i magen..

Och för en gång skull så lyckades jag ta lite bilder...det är inte dåligt vad man kan göra med en vanlig mobil idag..

           


Efter promenaden tog vi det lite soft jag och Svarten ...jag i storsoffan och han i sin lilla fåtölj...Sen var det dags för dagens styrkeprov, hämtning av hö och halm trots avsaknaden av Holst så klarade vi av det rätt så bra, lär märkas hur kroppen mår i morgon;)

Men en fin eftermiddag var det också..månen lös fint över stora gärdet bakom stallet!!

 


Och syster här är en bild till dig;)

 


Ha det gott ..själv ska jag ge mig ut på dagens andra promenad;))

Ovido - Quiz & Flashcards