Alla inlägg den 3 november 2014

Av Frida Karlsson - 3 november 2014 19:48

Just nu är det inte speciellt inspirerande o ha häst över huvudet taget, det är blött, lerigt , skitigt sa jag att det var blött!!

Och har man dessutom en häst som snart kommer bli vit så nja då är det ännu mindre kul, tack o lov så är Larsa lite fin av sig och grisar inte runt i leran allt för ofta. Men just i dag så tyckte han att det var´en ypperlig ide, så jag fick ta in en blöt, lerig skithäst.

Snabbt in i duschen för o sanera bort det värsta, resten fick jag sanera så gott det gick, phu..

Men något renare så slängde jag på träns och så gick vi ut och provade lite framåt o stanna med tygeln, han har lite svårt o förstå att han ska gå fram när jag står på sidan men snappade ändå upp lite, efter att han gått fram för smackning utan problem så gick i in igen...

En något renare Lars. 

 

Och för o inte va värre än Tyra så gör vi också en selfie i hästperspektiv;)


Ovido - Quiz & Flashcards